Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

ΠΑΣΟΚ, ΛΑΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ.

Ο Μπουμπούκος εξανίσταται, γιατί το ελληνικό κράτος δαπανά τα πολύτιμα ευρώ του για τη νοσηλεία "παράνομων" μεταναστών. Εγώ βεβαίως έχω επίσης τις απορίες μου:
1. Είναι δυνατόν να φορολογούμαι, για να πληρώνεται ο κύριος Γεωργιάδης, προκειμένου παίζει το ρόλο του βουλευτή και να λέει αυτά που λέει; Απαιτώ κι εγώ (μ' αρέσει αυτή η λέξη, αγαπημένη και των ΛΑΟΥΤΖΙΚΩΝ) να απαλλαγώ από τον φόρο που μου αναλογεί για τη σίτιση του κυρίου Γεωργιάδη. Το ίδιο, θα μου πείτε, θα έπρεπε να ζητήσω για τους περισσότερους Έλληνες βουλευτές. Σωστά, αλλά τουλάχιστον οι υπόλοιποι δεν προκαλούν με τέτοια μπακαλίστικα, δήθεν ορθολογικά, σοφίσματα, οπότε, ως λαρτζ που είμαι, αποδέχομαι τη συνέχιση της συμμετοχής μου στο τάισμά τους.
2. Είναι δυνατόν ένας υπουργός σοσιαλιστικής κυβέρνησης, ο κύριος Λοβέρδος, να απαντά περίπου συγχαίροντας τον κύριο Γεωργιάδη για την τρομερή του επερώτηση; Εθνικός ο λόγος του ενός, θα μου πείτε, σοσιαλιστικός του άλλου και ήρθαν κι έδεσαν.
3. Είναι δυνατόν να έχουμε πολιτικούς και κόμματα κοινοβουλευτικά τύπου ΛΑΟΣ και υμνητή αυτών τον Αλέξη Παπαχελά; Αλέξη, σε προειδοποιώ. Αν ξαναγράψεις τέτοιο εγκώμιο για το ΛΑΟΣ, θα σε καταγγείλω ως κοινό Υποφάντη. Γαμώ τα πανεπιστήμιά σου, ρε Αλέξη.
4. Είναι δυνατόν να υπάρχουν Έλληνες πολίτες που βλέπουν στα σοβαρά το τηλεοπτικό βιβλιοπάζαρο του Αδώνιδος; Και καλά να το βλέπουν, να πληρώνουν όμως κιόλας για τις τρομερές εκδόσεις του; Είναι δυνατόν να δίνονται εκατομμύρια ευρώ για βιβλία εκδόσεων Γεωργιάδη, ενώ υπάρχουν άνεργοι συμπατριώτες μας; Το λέω αυτό, γιατί ο Μπουμπούκος ζήτησε εμμέσως να ψοφήσουν οι άρρωστοι μετανάστες και τα ευρώ της περίθαλψής τους να διατεθούν στους Έλληνες ανέργους. Δεν θα ήταν πιο λογικό να διαθέτει τα μισά του έσοδα υπέρ των ανέργων; Ας βάλει και την μπουμπούκα στο κόλπο. Ένα ημερολόγιο με φωτό της παραστρατημένης (προς show biz μεριά) μουσουργού, θα ήταν καλή ιδέα για την ενίσχυση του φτωχού Ελληνα πολίτη. Όσοι δε δεν είμαστε φτωχοί, θα γελούσαμε με την ψυχή μας. Κάντο Άδωνι, αλλιώς, θα καταρρεύσω.
5. Είναι δυνατόν να ακούμε στα σοβαρά τις απόψεις κάποιου που έχει δηλώσει ότι η καλύτερη ταινία που έχει δει είναι οι 300, ενώ ακούει στα ακουστικά  του mp3 (ήγουν περίπου κρυφά) Σάκη Ρουβά; Δεν είμαι κουλτουριάρης, αλλά έλεος. Πόσο μπορούμε να κάνουμε σκόντο στην κοινή λογική για την αξιολόγηση των δημοσίων προσώπων;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου