Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

ΣΤΟΝ ΜΙΧΑΛΗ, ΠΟΥ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ ΣΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΑ

Πρακτοράκια με κουκούλες και τσεκούρια στην πορεία. Πρακτορεύουν, όχι κατ' ανάγκην παρακρατικά σχέδια, πιθανόν απλώς τη μαλακία που έχουν στο κεφάλι τους.
Πρακτοράκια στα παράθυρα και κυβερνοπρακτοράκια στα μπλογκ, "καθένας κι ένα αξίωμα, σαν το πουλί μες στο κλουβί του".
Κυρίως όμως πρακτοράκια στο μυαλό μας. Πρακτορεύουμε καθημερινά το φόβο, τη μιζέρια μας, την άγνοια. 
Τι να νιώσεις με τόσα πρακτορεία του φόβου εντός κι εκτός των τειχών; Τι να ανατρέψεις , όταν δεν ξέρεις τι υπάρχει προς ανατροπή και τι θες να χτίσεις; 
Απάντηση θα πάρετε με μάθηση κι αγώνα.
Αμήν.

2 σχόλια:

  1. Ποσο folkrore demode passe μου ακουγοταν καποτε η λεξη 'μαθηση'.Η μαθηση με την ευρεια εννοια και οχι τυπου διαβασε για την εκθεση των πανελλαδικων και μετα για το τει στην κολοπετεινιτσα η στο μπουρδελο την ασσοε και το παντειο.Γιατι κ αυτοι που 'διαβαζουν' για τις 'σχολες' τους -πιστευω οτι υπαρχουν καθηγητες κ προσωπικοτητες αλλα τους παιρνει το κυμα!-καταντανε αμορφωτα γατακια..Αμα δεν δεις με ματια ορθανοιχτα τι ειναι η ζωη δεν θα μαθεις ποτε.Αμα δεν σε βασανιζει ολη την ημερα κατι που δεν καταλαβαινεις τι στον πουτσο ειναι δεν θα βγαλεις νοημα.Ο πατερας μου,κανα δυο δασκαλοι κ συ με τον τροπο σου και-χωρις να θελω να ευλογησω τα γενια σου-μου μιλουσαν για μαθηση κ μαθηση κ μαθε ξενες γλωσσες κ διαβασε λογοτεχνια κ ελεγα καλα κουκουρουκου αυτοι δεν εχουν καταλαβει τιποτα.Αλλα αν δεν ειχατε καταλαβει τωρα μαλλν δεν θα γραφα εδω.Θα ετοιμαζομουν να παω στον ρεμο η κατι τετοιο.Sκεφτομαι ωρες ωρες αυτο το ωραιο που εχει πει ο pirantello

    ολοι οι ανθρωποι σαν να κρατανε μια κορνιζα μπροστα απο το προσωπο τους κ να περιφερονται δεξια κ αριστερα..Κ ετσι οπως το κρατανε κ εχουν τα χερια σε κλιση,απο τα πατζακια τους κατι κυλαει..Ξερεις τι;-Μιλα στα ισα ρε μαλακα ξερεις?-Η ζωη.
    Πετα το καδρακι
    Πουλα το στο αφισα καρτα κορνιζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έτσι είναι. Σ΄ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Η αλήθεια είναι ότι ξύπνησα και σκέφτηκα ν΄ αλλάξω τη λέξη "μάθηση" με κάτι λιγότερο ηχηρό. Μετά από αυτό όμως, παραμένει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή